سفارش پایان نامه و نحوه مشاوره انجام پایان نامه در ابن سینا | ارشد و دکتری

سفارش پایان نامه و نحوه مشاوره انجام پایان نامه در ابن سینا | ارشد و دکتری

سفارش پایان نامه در آکادمی ابن سینا

جهت سفارش پایان نامه در آکادمی ابن سینا در گام نخست دانشجو باید با موسسه ارتباط برقرار نماید. دانشجویان از چندین طریق می توانند با آکادمی ابن سینا در ارتباط باشند. اولین و بهترین روش استفاده از بخش چت وبسایت می باشد. در این بخش دانشجو با وارد کردن مشخصات خود مانند نام خانوادگی، شماره تماس و درخواست خود اقدام به ثبت سفارش پایان نامه خود می نماید. روابط عمومی به محض دریافت پیام شما اقدام به پاسخ خواهد نمود.

روش دیگر جهت برقراری ارتباط با ما و ثبت سفارش پایان نامه رجوع بخش ثبت سفارش می باشد. در این بخش دانشجو با پر کردن فرم مورد نظر و همچنین ثبت درخواست خود اقدام به سفارش می نمایند که کارشناسان در اولین فرصت با شماره درج شده در فرم شما تماس گرفته و کار پایان نامه شما را پیگیری می نمایند.

علاوه بر دو روش فوق دانشجویان می توانند از طرق دیگری مانند تماس با تلفن ثابت و موبایل موسسه و یا ارسال پیام از طریق واتسپ و تلگرام موسسه اقدام به ثبت سفارش پایان نامه خود نمایند که کارشناسان در اصرع وقت به بررسی آن پرداخته و با دانشجو تماس خواهند گرفت.

Description: C:\Users\dayan\Desktop\SabaRico-com--896-4127.jpeg

موارد فوق نحوه ثبت سفارش پایان نامه در آکادمی ابن سینا بود. در ادامه به نحوه مشاوره انجام پایان نامه در مقاطع ارشد و دکتری در موسسه می پردازیم.

مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری

پس از ثبت سفارش پایان نامه در اکادمی به روش هایی که توضیح داده شد، حال نوبت دریافت مشاوره انجام پایان نامه می باشد. پس از آنکه روابط عمومی مشخصات شما را برای کارشناس رشته شما ارسال نمود. کارشناس جهت ارائه مشاوره به شما اقدام به برقراری تماس با شما می نماید تا از جزئیات سفارش شما مطلع گردد. پس از آگاهی از جزئیات، کارشناس با اساتید رشته شما که اغلب بهترین در فیلد خود می باشند موضوع و درخواست شما را مطرح کرده و از آن ها درخواست بررسی قابلیت انجام تضمینی پایان نامه شما را می نمایند.

استاد مربوطه پس از بررسی موضوع شما در صورت توانایی در انجام آن، اعلام آمادگی خود را با ارائه قیمت و مدت زمان انجام پایان نامه به کارشناس مطرح می نماید. اصولا برای مشاوره انجام پایان نامه ارشد 3 ماه و برای مشاوره انجام پایان نامه دکتری 6 ماه زمان لازم می باشد. در ارتباط با قیمت انجام پایان نامه نیز می توانید به بخش مربوطه مراجعه نمایید. پس اعلام آمادگی استاد، کارشناس قیمت و زمان را با شما مطرح می نماید و در صورت تمایل شما جهت اخذ مشاوره انجام پایان نامه از موسسه ما، کارشناس اقدام به تنظیم قرارداد نموده و برای شما ایمیل می نماید. پس از تایید قرارداد توسط شما و واریز بیعانه طبق پیش پرداخت کار مشاوره انجام پایان نامه شما آغاز می گردد.

کلیه کار ها به صورت مرحله ای تحویل دانشجو می گردد و هزینه های پایان نامه نیز به صورت مرحله ای با پیشرفت کار دریافت می گردد. در هر مرحله دانشجو می تواند اصلاحات و نقطه نظرهای خود را ارائه نموده و استاد موسسه موظف به برطرف نمودن تمامی آن ها می باشد. پیشنهاد می شود پیش از عقد قرارداد مقاله ای که در وبسایت موسسه در ارتباط با کلاهبرداری در حوزه پایان نامه نویسی ارائه داده است را مطالعه نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه مشاوره انجام پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین ثبت سفارش پایان نامه با ما در ارتباط باشید.
 

۱۴۰۰/۰۸/۱۶
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت روستایی

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت روستایی

انجام پایان نامه مدیریت روستایی بخش های مختلفی دارد. فصل سوم در  [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۹
|
سینا
نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک

نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک

نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک ارائه شده در این بخش فصل 5 پایان [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۸
|
سینا
نحوه نگارش پروپوزال

نحوه نگارش پروپوزال

نحوه نگارش پروپوزال را در این بخش سعی داریم با ارائه نمونه فایل PDF آموزش دهیم. ع [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۷
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب